دياناديانا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پرنسس دياناي من

مامایییی

1390/11/18 9:32
774 بازدید
اشتراک گذاری

* دو شبه بهانه می گیری و دوست داری کنار ما بازی کنی تا به خواب بری… من و بابا هم چون روزا کمتر کنارت هستیم مخالفت نمی کنیم… دیشب نشسته بودی رو تخت و داشتی آهنگ های موبایل بابا رو گوش می دادی … منم چشمامو بستم که تو زودتر بخوابی.. تا دیدی من دارم می خوابم نور موبایل رو گرفتی تو صورت من و گفتی:” مامایییی لالا نههه” آخر سر هم دیدی من جواب نمی دم اینقدر کف دست من لی لی حوضک کردی تا خسته شدی و بابا رو بیدار کردی بذارتت تو تختت

الهی مامان فدات بشه این روزا خیلی خیلی بانمک تر و خوردنی تر از قبل شدی… مدام دل تنگت میشم… حتی وقتی تو خواب بعد از ظهر هستی دلم برات پر می کشه…

* تمام منظورت رو می رسونی اما کلمه ها رو کامل ادا نمی کنی : به پتو می گی پت(pat)، بغل: بل ، هر نوع خوراکی : نام نام، موز: موو و….

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)