دياناديانا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس دياناي من

عروسک ناز من چشماشو بسته…

1390/12/5 7:14
896 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک خوشگل من مثل فرشته ها خوابیدی و از دنیا بی خبری..

….

با نوشتن همین یه جمله دلم برات پر کشید و اومدم صورت خوشگلت رو بوسیدم…

البته الان دیانا خانومم، جای بنده رو اشغال کردی و رو تخت بغل بابا رضا جون خوابیدی… Rolls Eyes

الهی مامان فدات بشه دختری که لحظه ای یه جا بند نمی شی و مدام در حال ول خوردنی، حتی تو خواب!!!! نمی دونی چقدر برای تو و خودم و بابایی آرزو دارم، نمی دونی چقدر دوست دارم بتونم بهترین ها رو برات فراهم کنم … دلم خیلی گرفته مامانی Frown..

خدایا قسمت می دم به این روشنایی روز که خودت کمکمون کن و یه راه حل جلوی پامون بذار… خدایا خودت بهمون رحم کن … من و رضا و دیانا غیر از خودت کسی رو نداریم…

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرزانه
21 فروردین 91 10:19
فرزانه
21 فروردین 91 10:20
خونه نو مبارک عزیزم انشالله به لطف خدای مهربون همچی درست میشه نفس من