دياناديانا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس دياناي من

تولدت مبارك عزيزم...

1391/6/10 18:20
917 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته آسموني من دو سال از زندگيت رو پشت سرگذاشتي... دو ساله كه مامان هيچ وقت تنها نبوده و گرماي وجودت مامان رو دل گرم كرده... دو ساله كه زندگيمون رو با وجودت سرشار از شادي و سرور كردي...

از خداوند ميخوام هيچ وقت لطفش رو ازمون دريغ نكنه ... ازش ميخوام هميشه تنت سالم باشه و لبت خندون..

دوست داشتني من، فرشته آسموني من ، الهه خوبي من، امسال به خاطر اينكه دوست داشتيم تو تولدت عزيز و عمه هم كنارمون باشن دو هفته زودتر تولدت رو جشن گرفتيم.. تو هم حسابي بهت خوش گذشت و كلي كادو گرفتي كه دست همگي درد نكنه.. البته كادو آبجـــي مژده رو بيشتر از همه دوست داشتي و بلافاصله باهاش سرگرم شدي...

عكسهاي تولد در ادامه مطلب

اينجا دختركم از حموم در اومده و داره با باباجونش بحث مي كنه كه لباس تنش نكنه!!!

از حموم در اومده و ميخواد لباس تنش كنه...

اينجا هم مامان داره خوشگلش مي كنه.. فداي تو بشم شيطونم كه وقتي براي اولين بار ميخواستم برات رژ بزنم تند تند لباتو مي ماليدي به هم!

مثلا داره بادكنك باد مي كنه!!!

اينجا هم دارن كيك ميل مي كنن..

مهمونها رفتن و سخت مشغول نقاشي كشيدنه... عزيــــزم ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فرزانه
12 شهریور 91 15:41
تولد مبارک جوجه من انشالله ۱۲۰ ساله بشه و همیشه سلامت و شاد
خاله مصي
20 شهریور 91 21:57
قربونت برم من كه هرچي بوس بوسيت ميكنم سير نميشم
طاهره مامان امیرعلی
27 شهریور 91 20:09
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
امير حسين
31 شهریور 91 9:43
تولد تولد تولدت مبارك .. عزيزم خيلي نازي
ماامان آوينا
14 آذر 91 8:55
تولدت مبارك دياناي ناز و خوشگل