دياناديانا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پرنسس دياناي من

لی لی جوجو!!!

1390/9/18 11:16
641 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی یکی از بازیهای مورد علاقه-ت اینه که دست مون رو بگیری و انگشت کوچولوتو کف دستتمون حرکت بدی و بگی: ” جوجو آب هـــــــامممم” و بعد انگشتامونو می گیری و یکی یکی می گی:” بابا، مامان،بابا”و در انتها آخرین انگشت رو نگه میداری و منتظر می مونی تا انگشت  آخر پر بزنه و بره هوا….

دوست داشتنی من خوشحالم که یاد گرفتی هر چیزی که دوست نداری فورا با “نــــــه” گفتن محکم مخالفتت رو ابراز می کنی… مامان جونی کاش فقط یه کم کمتر شیطونی کنی که مامان حسابی خسته میشه از جیغ زدن هات و شیطونی هات…

اما با همه خستگی ها و گرفتاری ها هر روز شیرین تر از روز پیش هستی و من و بابا کلی ازت روحیه می گیریم…

این عکست قدیمیه و هنوز ۵ تا دندون داشتی اما من عاشق این خنده ها و قیافه ژولیده-ت هستم عزیزم… (دخترکم الان ۸ تا دندون داره و کم مونده تا دندون های کرسی هم دربیان)

پ.ن:

خاله فرزانه کامنتت رو مامانم تایید نکرد..خصوصی واسه خودش نگه داشتWink.. تولدت هم حسابی مبارک باشه خاله جووونم… تقصیر من بود که اینقدر اذیت کردم مامانم روز و شبش رو هم یادش رفت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)