دياناديانا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پرنسس دياناي من

برای دیانام دعا کنید…

1389/11/18 20:38
140 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا سلامتی رو به طفل معصومم برگردون من طاقت بی حالی و تب و دردش رو ندارم Frown

امروز از ظهر دیدم دیانا تب کرد و عصری دمای بدنش به ۳۷٫۸ رسید که با رضا بردیمش دکتر و گفت که یه سرما خوردگی خفیف هست(از من گرفتهBig Frown‌   )‌  اما نمی دونم چرا تبش پایین نمیاد با اینکه هر  ساعت بهش استامینوفن دادم اما ساعت ۱۹٫۱۵ هنوز دمای بدنش روی ۳۷٫۵ بود …

خواهش می کنم دعا کنید زودتر دخترکم خوب بشه… خیلی کم شیر خورده و تو خواب هم بهش دادم اما همش رو برگردوند… خیلی خیلی وحشتناک بود Frown  الان هم بابا و دختر با هم خوابیدن و رضا نمی ذاره که دوباره دمای بدنش رو بگیرم…

خدایا سلامتیش رو ازت میخوام Big Frown

* متاسفانه این تاریخ رو ثبت می کنم : اولین برای که سرماخوردی ۱۸ بهمن ماه…

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)