دياناديانا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پرنسس دياناي من

عروسک بازی

1389/10/20 11:35
179 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی زیاد یاد عروسک بازی دوران بچگیم می افتم! با دوستم بساط می کردیم تو حیاط و اول همه خونه مون رو مرتب می کردیم ، همیشه من مامان بودم و دوستم بچه-م و یکی از عروسک ها هم می شد نی نی تازه به دنیا اومده که لباسهاشو عوض می کردم، صورتشو می شستم و کرم می زدم، جیشش رو نگاه می کردم و جالب بود که همیشه دخترم جاش تمیز بود!!! شیرش می دادم و می خوابوندمش! بعد  سعی می کردیم ساکت باشیم تا بچه بیدار نشه! وقتی خواب بود لباساشو می شستم، غذا درست می کردم و به کارای این یکی بچه-م می رسیدم!

حالا یه عروسک واقعی کنارمه و یه عالمه لباس عروسک جلوم آویزونه!!!  یه عروسک که برام جالبه عین همین کارها رو براش می کنم با این تفاوت که هر بار بیدار می شه یه ۲ ساعتی باید براش شکلک دربیارم و باهاش بازی کنم و  هر روز نگرانشم … نگران آینده-ش، سلامتیش، رشدش، شیرخوردنش، اندازه سرش، مولتی ویتامین نخوردنش، نشستنش، دندون درآوردنش و هزار تا چیز دیگه!!!

عروسکم با همه این چیزا خدا رو شاکرم که تو هستی و رنگ و بوی زندگیمون رو عوض کردی، هزاربار توبه  اگر یه وقتی خسته بودم و ناشکری کردم .. خدایا  شکــــــرت، شکرت به خاطر این هدیه آسمونیت…

پ.ن: دیانا روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه برای اولین بار خودش به طور کامل غلتید و تونست راحت روی شکمش قرار بگیره و روز یکشنبه ۱۹ دی ماه اولین غذاشو که فرنی بود خورد و حسابی هم بهش مزه کرده بود..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)