دياناديانا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پرنسس دياناي من

خداحافظ تبریز !

1390/3/6 13:17
445 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم… چند روزی بیشتر تو تبریز نیستیم و امیدوارم عکس  و فیلم هایی که برات گرفتم این روزهای خوش و قشنگ و گاهی تلخ رو برات بازگو کنه…

امروز آخرین جمعه ای هست که ساکن تبریزیم و من همه غم دنیا نشسته تو دلم می دونی مامانی دلم برای خیلی چیزا تنگ میشه…برای چایی های بعد از ظهر عزیز و دور هم نشستن ها، برای بیرون رفتن های ۵ نفریمون، برای قهقه زدن های عمه وقتی خاطرات قدیم رو تعریف می کنن، برای خرید کردن هامون، برای بعضی جاهای خاص که ازش کلی خاطره دارم و برای خیلی چیزهای دیگه که اگر بگم ساعت ها وقت می بره و جاش هم توی خونه مجازی تو نیست…

مثل فرشته ها خوابیدی و انگار نه انگار که همین نیم ساعت پیش هیچ کدوم نمی تونستیم کنترلت کنیم …

پست بعدی وبلاکت رو از خونه مون تو کرج خواهم نوشت دعا کن برام مامانی تا بتونم خیلی چیزها رو تحمل کنم Neutral

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
2 اردیبهشت 91 15:23
الهی چه دخمل ملوسی....این عکس خودتونه ؟؟؟خودتونم خیلی خوشگلین
مامي ديانا
8 خرداد 91 14:53
ممنونم سحر جان.. چشمات قشنگ مي بينه