دياناديانا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس دياناي من

نی نی بدوووو بازیییی

1391/3/8 14:45
774 بازدید
اشتراک گذاری

* حسابی از دستت خسته و عصبی هستم! طی ٣-٤ روز گذشته تا تونستی اذیت کردی ...

صدای کوبیده شدن یه چیزی به میز توجهم رو جلب می کنه و با کمال تعجب می بینم که گوشی نازنینم داره مداوم  توسط تو کوبیده میشه روی میز تا روشن بشه!!!!!!!!!!!!!!!‌

* امروز تصمیم گرفتم نذارم ظهر بخوابی تا شاید شب زودتر از ١٢ الی ١ خوابت ببره!!! چشماتو ریز می کنی و انگشتت رو بالا می بری و می گی:"باژژژیییی؟ (بازی؟).." با تایید من بدو بدو میری گوشی تلفن اسباب بازیتو برمیداری و می شینی روی صندلی و کلیدهاشو فشار میدی و با شوق و حرارت می گی:" «نی نی بدووووو بدووو باژی.. با بای »"

و من مات و مبهوت نگات می کنم و ارزو می کنم کاش من جای تو بودم عزیزم....

و اما اتفاقات مهم:

١. تصمیم داشتیم مجبورت کنیم با شیشه شیر خداحافظی کنیم اما... نشد.. راستش دلم نیومد .. اخه تو طعم شیر پاستوریزه رو دوست نداری و مجبورم قبل این کار تو رو باشیر آشتی بدم... در نتیجه یواشکی شیر پاستوریزه قاطی می کنم با شیر خشک...

٢. عاشق مسواک زدنی و هرشب بدو میای با مامان مسواک می زنی... من هم اجازه می دم خودت مسواک کنی و کیف کنی...

٣.دایره کلماتت خیلی وسیع هست و هر چیزی رو فورا تکرار می کنی .. البته نه کامل .. و غیر از مامان جون و باباجون و مصی جون نمی تونی دو کلمه پشت سر هم بگی ...

٤. عاشق تام و جری و بره ناقلا هستی و صبح تا شب جلوت رو نگیرن جلوی تلویزیون لمیدی مادر جان...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

زهرا از نی نی وبلاگ213
8 خرداد 91 18:56
چه دختر شیرینی
زهرا از نی نی وبلاگ213
8 خرداد 91 18:58
مادر... واقعا هیچکس تودنیا مثل مادر نیست صبور و با حوصله و مهربون خدا واسه دیانا خانوم حفظتون کنه مامانی
زهرا از نی نی وبلاگ213
8 خرداد 91 18:59
به ما هم اگه دوست داشتید سر بزنید فرشته کوچولو
مامان ديانا
9 خرداد 91 0:00
ممنونم زهرا جان
خاله مصي
9 خرداد 91 11:17
اي خاله قربون تو برهههههههههههه
خاله فرزانه
10 خرداد 91 10:28
چند باز کامنت گذاشتم
خاله فرزانه
10 خرداد 91 10:29
ای جان چه وروجکی شده برای خودش
مامان ديانا
12 خرداد 91 22:54
براي فرزانه:
بهار
21 خرداد 91 18:16
چه عجب اینجا باز شد واقعن چه مامان بداخلاقی بودی توی خط اول. ترسید جوجه خاله ش هم :
مامان دیانا
26 خرداد 91 21:27
به خاله بهار: (اینجا شکلک قهقهه نداره ) !!!!! بیا بخلم خاله جونش )
امير حسين
9 تیر 91 18:51
مامان لوبیا
12 تیر 91 8:22
عزیزم تو وبلاگم برام پیغام گذاشته بودی که اگر لباس دو سه ایکس برام رسید بهتون خبر بدم الان رسیده
مامان لوبیا
12 تیر 91 8:23
http://nazdoneh2.blogfa.com/